Güncelleme 25.01.2021 Tarihli Geniş Güncelleme

mahmutkolcu

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
12 Ara 2020
Mesajlar
20
Tepkime puanı
49
Puanları
13
Merhaba değerli LovaMt2 oyuncuları,

Bildiğiniz gibi son dönemde LovaMt2 için fazla güncelleme yayınlayamadık. Fakat beklenen güncelleme geldi, aşağıda detayları mevcuttur.

  • Üzerinize eklenen etkilerin yüklenme şekli değişti. Daha az internet kaynağı tüketimi için.
  • Lonca tag sistemi chat sistemi üzerinden daha profesyonel hale getirildi.
  • Ws turnuvaları için altyapı hazırlığı yapıldı. Yakında duyurulacak
  • Bosslara karşı güçlü efsunu etki alanı artıldı.
  • Açık liderler sistemi alt yapısı güncellendi.
  • Düello HP/SP gösterme sorusu iptal edildi her karakterin HP'si gözükecek.
  • Kule ve katakomb artık duyuru geçecek.
  • Lonca geçmişi sistemi altyapısı güncellendi.
  • Pet sistemi güncellendi artık kostüm alanına giyilecek. Böylece öldüğünüzde vs. gitmeyecek
  • Ticaret sistemi alt yapısı güncellendi.
  • Engellenen arkadaşlar sistemi eklendi.
  • Pazar, binek, pet içinden geçme sistemleri güncellendi.
  • Pazar gizleme modülü düzenlendi.
  • Otomatik toplama özelleştirildi.
  • Biyolog ekranı gereksiz kısımlar kaldırıldı
  • K envanter düzenleme eklendi
  • İtem yere atma silme ekranı güncellendi.

  • Offline shop sistemi tamamen güncellendi;
  • -Arayüz değişti.
  • -Slot alanı genişletildi.
  • -Max yang sınırı 50T çıkartıldı.
  • -Pazarın yakınında item ekleme/item çıkartma eklendi.
  • -Ticaret aynası offical ile değiştirildi.
  • -Pazar depolarınızda bulunan paralar karakterlerinize aktarıldı.
  • -Pazarda satılan nesneler artık kırmızı gözükmeyecek direk silinecek.
  • -Pazar geçmişi alış ve satış olarak eklendi.
26.01.2021 Ek Güncelleme:
  • Pazar gizleme modülü düzenlendi.
  • Yeniden doğmada ki bekleme süresi eski haline getirildi.
  • Ws turnuvası haritası eklendi.
İyi eğlenceler.
 
Son düzenleme:

kuvarskumu

Tam Üye
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
6
Tepkime puanı
-8
Puanları
1
Her şey çok güzelde bir de ricam şu çeviklik efsununun etkisi biraz daha fazla olsa server tertemiz olacak. Bugda değil diyen oyuncular var ama ben inanmıyorum bugda lütfen bu durum ile ilgilenirseniz sevinirim<3.
 

mahmutkolcu

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
12 Ara 2020
Mesajlar
20
Tepkime puanı
49
Puanları
13
Her şey çok güzelde bir de ricam şu çeviklik efsununun etkisi biraz daha fazla olsa server tertemiz olacak. Bugda değil diyen oyuncular var ama ben inanmıyorum bugda lütfen bu durum ile ilgilenirseniz sevinirim<3.
Çevikliği nasıl deniyorsunuz?
 

omrfrkbyrm1

Yeni Üye
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
1
Tepkime puanı
1
Puanları
1
Merhaba değerli LovaMt2 oyuncuları,

Bildiğiniz gibi son dönemde LovaMt2 için fazla güncelleme yayınlayamadık. Fakat beklenen güncelleme geldi, aşağıda detayları mevcuttur.

  • Üzerinize eklenen etkilerin yüklenme şekli değişti. Daha az internet kaynağı tüketimi için.
  • Lonca tag sistemi chat sistemi üzerinden daha profesyonel hale getirildi.
  • Ws turnuvaları için altyapı hazırlığı yapıldı. Yakında duyurulacak
  • Bosslara karşı güçlü efsunu etki alanı artıldı.
  • Açık liderler sistemi alt yapısı güncellendi.
  • Düello HP/SP gösterme sorusu iptal edildi her karakterin HP'si gözükecek.
  • Kule ve katakomb artık duyuru geçecek.
  • Lonca geçmişi sistemi altyapısı güncellendi.
  • Pet sistemi güncellendi artık kostüm alanına giyilecek. Böylece öldüğünüzde vs. gitmeyecek
  • Ticaret sistemi alt yapısı güncellendi.
  • Engellenen arkadaşlar sistemi eklendi.
  • Pazar, binek, pet içinden geçme sistemleri güncellendi.
  • Pazar gizleme modülü düzenlendi.
  • Otomatik toplama özelleştirildi.
  • Biyolog ekranı gereksiz kısımlar kaldırıldı
  • K envanter düzenleme eklendi
  • İtem yere atma silme ekranı güncellendi.

  • Offline shop sistemi tamamen güncellendi;
  • -Arayüz değişti.
  • -Slot alanı genişletildi.
  • -Max yang sınırı 50T çıkartıldı.
  • -Pazarın yakınında item ekleme/item çıkartma eklendi.
  • -Ticaret aynası offical ile değiştirildi.
  • -Pazar depolarınızda bulunan paralar karakterlerinize aktarıldı.
  • -Pazarda satılan nesneler artık kırmızı gözükmeyecek direk silinecek.
  • -Pazar geçmişi alış ve satış olarak eklendi.
İyi eğlenceler.
İyi elinize sağlıkta serverde kule ve catacomb harici hiçbirşey yapamıyoruz zaten loncalar kristal odayı kapatıyor, catacomb az eşya atıyor cidden en az 3-4 tane çeşit eklenilmesi gerekiyor benim görüşüm yeni harita boss eklenilmesi gerekiyor cidden bunalttı
 
Benzer konular
Üst