Battletoads Oyun İncelemesi

ProAdmin

Administrator
Yönetici
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
972
Tepkime puanı
30
Puanları
28
Battletoads Oyun İncelemesi


RASH, ZİTZ VE PİMPLE GERİ DÖNDÜ!
Battletoads , oyunlarının zorluğuyla, bazen iyi tasarımıyla ve bazen de oyuncuyu haksız bir mücadeleye maruz bırakan denge eksikliğiyle biliniyordu. Farklı zamanlardı; Çoğumuz çocuktuk, başka gençler ve elimizdeki video oyunlarını oynamaktan ve oynamaktan başka bir yol olmadığını biliyorduk. O zamanlar, acımıza, öfkemize ve zeminde kırbaçlanan çeşitli kontrollere dayanarak - binlerce pesoya mal olmadan önce - bazılarımız Battletoads oyunlarını bitirdi ve bazılarımız istifa etti; asla olmadı, geçmelerine izin vermemiz Bu 3 karizmatik ve asi kara kurbağası - evet, Ninja Kaplumbağalarla açık rekabet içinde - Battletoads Arcade'in piyasaya çıktığı 1994 yılına kadar bizimle birlikteydi. ve sonra onlardan artık haber alamadık.

90'ların ilk yıllarının ataleti sayesinde, Battletoads hayranların radarında kaldı, ancak önerileri, 2D'den 3D'ye acımasız değişimde ve bu 3D dünyalar ve mekaniklerinin mükemmel havalı evcil hayvanlar artık moda değildi, bu yüzden Rash, Zitz ve Pimple unutulmuştu ve Killer Instinct'in geri dönüşü yutturmaca ateşlemeye çalışsa da, gerçek şu ki kimse "gerçekçi" tasarımın zarafetini görmedi. Onları doğduklarını gören on yılın eğlencesinin bir yönünü kolayca temsil eden karakterler.

Battletoads , en iyi yıllarının geçtiğini kabul ediyor
Eh, ben ve birçok oyuncunun gördüğü ve yaşadığı şey buydu, ama gerçek şuydu: Rash, Zitz ve Pimple 26 yıl boyunca bir simülasyon odasında kilitli kaldılar ve onlarca yıldır ilk kez ayrıldıktan sonra bunu sadece fark etmek için yaptılar. dünyanın onları unuttuğunu, artık dünyayı Karanlık Kraliçe'den kurtaran yıldız kahramanlar olmadıklarını ve pratikte harabeye döndüğünü, 3'ün her ne ise çalışmak zorunda kaldığını. Pimple kendini masaj yapmaya adamıştır, Zitz acı bir ofis çalışanıdır ve Rash, yerel etkinliklerde imza vererek biraz para kazansa bile geçmişi yaşamaya çalışır.

Battletoads hikayesi işte böyle başlıyor , Dlala, dünyanın dört bir yanındaki hayranlarla birlikte franchise'ın bugün geçerli olmadığını ve dönüşünün belki de bir taşla bazı kuşları öldürmeyi amaçlayan bir heves olduğunu kabul ediyor. Sonunda Rare, franchise'ın öncelikli çıkarlarına uygun olmadığını ve başka bir stüdyoya bu dönüşü devralması için fırsat tanıyarak sayfayı çevirebilecek.

Kesinlikle, bu mizah, özellikle kendine karşı, Battletoads'ın ilk başarısıdır çünkü hikayesini bir video oyunu olduğunu unutmadan güncel bir çizgi filmmiş gibi sunma biçimi, oldukça çekici ve Zaman içinde hapsolmuş bir franchise'a yeni bir kimlik kazandıran keyifli bir deneyim.

Hikaye açısından deneyimi mahvetmemek için, Battletoads uzun sürmediği için , kendimi sadece sert gerçekliğini gördükten sonra, eski 3 rock yıldızımızın normal insanların hayatını yaşamak istemediklerine ve Rash'ın bir planı sayesinde karar verdiklerini belirtmekle sınırlayacağım. Kara Kraliçe'yi aramaya gitmek için, onları kilitlemekten sorumlu olan ve şu anda dünyaya yeni tehdit olan bir çift yerine yeni bir düşmana karşı yeni bir maceraya katılacaklar.

ELVEDA DOKSANLAR, GELECEK BUGÜN, YAŞLI ADAMI DUYDUN
Battletoads logosunu 2018'de ve erken önizlemelerde gördüğümüzde, Dlala'nın karakterler ve çevreleri için yeni bir tasarım sunarak doğru olanı yaptığı açıktı. Özüne sadık, ancak animasyonda taze olan Rash, Zitz ve Pimple'ın yeni görünümü oyuncuların dikkatini çekti ve diğerlerini rahatsız etti, ama hey, ya bu ya da hiçti.

Dolayısıyla karikatür olarak sunma düşüncesi ile devam eden Battletoads , sanat tarzı ve diyaloglar ve seslendirme ile uygun kombinasyonu eğlenceli bir deneyim yarattığı için bu kahramanlara değerli bir dönüş sunuyor, özellikle de değilse ciddiye alıyorsun. Gerçek şu ki, birkaç saat süren bu harika "bölüm", bu şekilde düşünmek istiyorsanız, hem sinematik anlarında hem de tüm Beat 'em up deneyiminde ve aynı zamanda da parçası olan garip türünde iyi görünüyor. bu macera.

Battletoads'ın yeni tasarımı, geçmişle olan bağını kaybetmeden modern bir dokunuş veriyor.
Karakterlerin tasarımı, onlara modern bir dokunuş katmak için yeterli görünüyordu, ancak özlerinden hiçbir şey kaybetmeden. Sivilce hâlâ aşırı korumacı bir içgüdüye sahip kaslı çocukken, Zitz sakinliğini koruyor ve isyankar ve kibirli Rash her zaman aynı yolu izliyor. Oyun sırasında ortaya çıkan diğer karakterlerle aynı durum, bu coşkulu kız olmayı bırakıp çok İngiliz bir bayan olmaktan çıkan Kara Kraliçe'den başlayarak, her durumda, sanat tasarımı oyunun teklifine sanki bir karikatür.

Aynı şekilde her senaryo ve durum, oyun deneyimi ile pek ilgisi olmasa da, 3 kahramanımızın içinde bulunduğu tarihte her mekana ihtiyaç duyduğu ortamı vererek yerine getirecek karakteristik bir tasarıma sahiptir.

Şimdi, görsel gösterim açısından, Dlala'nın Battletoads'taki çalışmalarını vurgulamalıyım , çünkü oyun çok iyi çalışıyor, animasyonlar iyi yapılmış, tuhaf hiçbir şey fark edilmiyor ve en iyisi, otantik girdapların olduğu o anlarda birçok Ekrandaki düşmanlar, oyun sadece düşmekle kalmıyor, kontrol ettiğiniz karakteri hiçbir zaman gözden kaçırmıyorsunuz, oyuna koyduğunuz konsantrasyonu karşılayıp saygı duyduğu ve uygun hareketlerle karşılık vermenizi sağladığı için çok önemli bir şey, bir şey bunu başarmak o kadar kolay değil.

Popo tekmelemek için Heavy Metal
Sese gelince, başka türlü olamazdı ve film müziği heavy metalden esinlenen çeşitli temalara sahip, düşmanın önüne çıkan her şeyi bitirmek ve Rash, Zitz veya Pimple'ın gösteriş hareketlerini göstermek için gerçek bir teşvik. yıkıcı kombinasyonlar ile. Müzik bir başarı ve takdir edilen bir şey, çünkü orijinal Battletoads taksitlerini bilenlerimiz o zamanların rock şarkılarını ve ayrıca franchise'ın rock unsurlarına sahip olduğu gerçeğini hatırlıyor.

Öte yandan Battletoads diyalogları üzerine yapılan çalışmalar güzel, şakaların komik olup olmayacağını tartışmayacağım ama genel olarak teklifinizi bir çizgi film olarak dikkate alarak eğlenceli bir şey olduğunu düşünüyorum ve eminim birçok durumda sizi güldürecek.

AYRINTILARDAN ARINMIŞ OLMASA DA BASİT BİR OYUN DENEYİMİ
Seriye sadık olan Battletoads , oyunun çoğunda Beat 'em up tipi aksiyon sunuyor, ancak aynı zamanda biraz çeşitlilik kazandırmak ve farklı sonuçlar elde etmek için diğer mekanik türlerine de bahis yapıyor.

Ana şeyle başlayalım. Battletoads , iyi bir zorluk eğrisi sunan bir seviye tasarımına sahip temel bir Beat 'em up'tır, yani ilk önce zaten bildiğiniz veya bileceğiniz hareketleri uygulamaya koymanıza yardımcı olacak dağınık düşmanlarla karşılaşacaksınız. bilmen gereken çok fazla çeşit yok. Daha sonra, saldırı ve savunma hareketlerinin kontrolü ve ustalığı ile becerinizi test edecek bir sınıra ulaşana kadar düşman sayısı önemli ölçüde artacaktır. Sonunda ve bazı durumlarda, eski şekilde, keşfedildiğinde onları yenmenize izin verecek kalıpları tanımlayan bir patronla karşılaşacaksınız.

Aksiyonu devam ettirmek için Battletoads , kontrol açısından basit bir şema sunuyor, zıplamak için bir düğmeniz var, bir diğeri düşmanları kaldıran bir aparkat için ve bir tane özel hareket için. Aynı şekilde üst butonlar ve tetiklerin kombinasyonu ile özellikle ekranda çok sayıda düşman varken çok yardımcı olacak bazı destek hareketlerini etkinleştirmek mümkün.

İyi bir dönüş, ama mükemmellikten uzak
Şimdi, Battletoads hiç mükemmel değil ve dikkat edilmesi gereken bazı zayıf yönleri var. Başlangıçta, sahnelerde hiçbir şeyin olmadığı, sahnenin arka planında sizi eğlendiren bir şeyin bile olmadığı ve bir şeyi sunan bir yere ulaşana kadar sadece Rash, Zitz veya Pimple'ın yürüdüğünü göreceksiniz. Aynı şekilde, varlığı size sadece bunu doldurmak için koyduklarını düşündüren bir bulmacayı çözmenin gerekli olacağı zamanlar vardır ve birçok düşmanı yendiğiniz bir kesimden geldiğinizi hesaba katarsak, çünkü duygu getiriyorsunuz. popo ve daha fazlasını istiyorsun.

Ayrıca, patron savaşları hiç unutulmaz değildir, çünkü açık destede oynarsanız, kalıplarını hemen gösterirler ve bu, karizma eksikliğiyle birleştiğinde onlara sadece unutulabilir bir karakter, boşa harcanan bir fırsat ve daha fazlasını verir, çünkü Battletoads çok az sürer ve söylenecek fazla içeriği yok. Ayrıca, dikey atıcılara hitap eden seviye, seçilen kontrol şemasına yenik düşüyor çünkü analog ile çekim bir kabus ve bir şeyi basılı bırakmakla ilgili olsaydı, bir düğme daha iyi olurdu.
 
Üst