Destroy All Humans Remake Oyun İncelemesi

admin

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
1,317
Tepkime puanı
30
Puanları
48
Destroy All Humans Remake yada Tüm insanları öldür oyunu incelemesini bu yazımızda yapacağız.
Destroy All Humans inceleme ve yorumlar

1990'larda 2D'den 3D'ye ani geçişin ardından yaşanan zorlukların ardından, PlayStation 2, GameCube ve Xbox gibi konsollar, platform, aksiyon ve bulmacaların unsurlarını birleştirerek ve onları yakalayarak başarıya ulaşan harika macera oyunlarının lansmanını gördü. bazı durumlarda hafızamızda kalan video oyunlarında. Evcil hayvanlardan ilham alan franchise'ların en parlak dönemleri vardı, ancak 2007'de Nintendo Wii , diğer şirketler ve stüdyolar için ulaşılamaz bir zorluk oluşturan ve bir dönemin sonunu belirleyen bir oyun olan Super Mario Galaxy'yi piyasaya sürerek hepsini sona erdirdi . Eğilimler değişti, ancak dedikleri gibi, hikaye sarmal bir şekle sahip ve son yıllarda Crash Bandicoot , Spyro'nun geri dönüşünü gördük.ve yolda yeni bir Ratchet ve Clank bile var . Söylemeye gerek yok, bu tür bir teklifin şanslarını yeniden denemesi için bağlam doğru ve bu yüzden Kara Orman Oyunları Tüm İnsanları Yok Et'in geri dönüşünü düşündü ! bugün gözden geçirdiğimiz gibi, bir tür yeniden yapımda.

UNREAL ENGİNE 4 İLE GÜZEL BİR MAKYAJ
Başından itibaren hesaba katılması gereken ve bize sonuna kadar eşlik edecek olan şey, daha önce bahsettiğim gibi, Tüm İnsanları Yok Et! Yeniden yapılanma olarak sunulsa da, konseptin orijinal teslimatın özünü koruyan, ancak farklı bölümlerinde tazelik ve güncel geçerlilik kazandıran bir dizi değişiklik, ayarlama ve iyileştirme içerdiğini düşünürsek tam olarak değil. Genel olarak konuşursak, aynı oyundur, ancak güncel bir görünümle ve sonraki birkaç paragrafta bunu inceleyeceğim.
Bu durumda, Unreal Engine 4 ile yapılan ve orijinal öneriyi bu zamanlara yeterince taşıyan görsel bir iyileştirmeyle karşı karşıyayız, Destroy All Humans'ın galasından bu yana 15 yıl geçti !Şaşırtıcı bir şey olmasa da görseller açısından oyun mevcut standartlara uygun. Crypto'nun, gemisinin ve Orthopox insanlı ana geminin tasarımı iyi ve franchise'a yeni bir dokunuş katıyor. Senaryolar ile ilgili olarak, özellikleri üzerinde çalışılmış olmasına rağmen, San Francisco ve Washington DC'den ilham alan yerler bulduğumuz için, gerçek şu ki, sonuç ortalama ve oyun, açık bir dünya olarak kökenine saygı duysa da, yeterli unsur yok. böylece belirli koşullarda farklı yerlerde oturursunuz. Sonuçta odak noktası, ortam değil, aksiyon ve mekaniktir, bu nedenle, Turnipseed Farm, Santa Modesta, Capital City, Rockwell veya Area 42'de olağanüstü bir şeyin kaybolmasını beklemeyin.

Tüm İnsanları Yok Edin! görsel olarak gelişmiş, ancak olağanüstü bir şey yok
Ayrıca, görsel bölümün kullanımıyla ilgili olarak, Tüm İnsanları Yok Et! Deneyimi bozan veya başarısızlığa mal olan bir şey olmasa da, lansmanından sonraki güncellemelerde bile bazı dokuların oluşturulmasında problemler yaratsa da oyun deneyiminize müdahale etmeyecek iyi bir ekrana sahiptir. görevde.
Şimdi, ses bölümü diyaloglar dışında konuşulacak bir şey vermiyor ve yine bu alanda çalışma olmadığını göreceksiniz, bu nedenle 2005'te duyduğunuz aynı şey bu yeniden lansmanda duyacağınız şey olacak. Tüm İnsanları Yok Edin! . Bununla birlikte, oyunun mizahının South Park veya Family Guy gibi franchise'lardan ilham aldığını bilmelisiniz , bu nedenle şu anda birden fazlasının kovan olmasına neden olacak epeyce şaka var, ancak bu sizin durumunuz değilse ve bağlamı ve kullanımı anlıyorsanız bir doz mizah sağlamak için stereotipler, sorun olmayacaktır.

Bahsettiğim gibi, orijinal bölümü zaten biliyorsanız veya o kadar seçici değilseniz, Tüm İnsanları Yok Et! Belirli bir ilerlemeden sonra görevlerin tekrarlayıcı hale geldiği ve daha fazla şey yapmak için bu kadar geniş bir çerçeve sağlamadığı gerçeğini gözden kaçırmanıza izin verecek kullanımı kolay, eğlenceli bir deneyim olabilir. Bu anlamda, oyunun yeniden yapılanma olarak sunumuyla çakıştığı bir başka nokta olduğunu düşünüyorum, çünkü görevlerin tasarımı ve mekanikler yeni bir şey sağlamak için çalışılmamış ve kesinlikle mevcut standartlara alışmış talepkar halk bunu affetmeyecektir.

Maalesef, görev tasarımı, zaman zaman iyi olsa da ve perspektif olarak belirli bir alanda bir bulmacayı çözmek olarak görülse de, deneyimi orada ve o anda olanlarla sınırlandırır ve böylece etrafındaki açık dünyayı boşa harcar. . Aslında, işler iyi gitmediğinde ve insanlar, polis, ordu veya Majestic (Siyah Giyen Adamlar) üyeleri tarafından tespit edildiğinde bu sorun belirgindir, çünkü ne kadar ileri giderseniz gidin, sizi bitirene kadar sizi kovalayacaklar. Görevi yeniden başlatmaktan başka seçenek bırakmadan. Açıkçası, bu, bir görev sisteminin açık dünyaya karşı nasıl hareket ettiğini ve belirli alanlarda harika şeyler yapmaya yoğunlaşmanın daha iyi olmadığını düşünmeye götürür.

Esasen 2005'teki aynı oyun olan Destroy All Humans! Kara Orman Oyunları'nın yönetimi altında, oldukça basit ve bazen beklenildiği kadar etkili olmayan hedefler belirleyecek bir sistem seçti. Oyun, bir hedef, neredeyse gizli bir görev için uyanık olmanız gereken durumları sunar ve ne yazık ki, başlangıçta iyi yaklaşmasına rağmen, çok sayıda insanla çevrilidir, Crypto hareketi, aksiyonu yapmak, markayı diğer karakterlere ulaştırmak, misyonu bozan hatalarla sonuçlanacak, sizi keşfetmelerine ve her şeyi tekrar yapmaktan başka seçenek bırakmayacaktır.Tuhaf bir şekilde, bu sistem hedefi iyi belirlemiyor ve oldukça analog çubuk hareketine duyarlı.

Crypto'nun hareketi ve saldırıları veya eylemleri konusunda Tüm İnsanları Yok Et! Az önce söylediğim gibi, sınırlar belirli zamanlarda görülse de, bir 3D kontrol standardını karşılıyor ve kontrolün 15 yıl sonra ne kadar harika hale geldiğini vurgulayan gözle görülür bir fark bulamayacaksınız. Bu bölüm uyuyor, ancak daha fazlası değil ve tekrar ediyorum, 2005 yılında kendi kimliğinizin profilini çıkarırsanız, teklifinden zevk almakta sorun yaşamayacaksınız.

Öte yandan, Tüm İnsanları Yok Edin! Crypto UFO'yu yönetmek zorunda kalacağımız, yıkıcı potansiyelini maksimuma çıkaracağımız, ancak maalesef hareketlilik çok sert, sınırlı ve kamera açıları onu geliştirmeye yardımcı olmuyor, böylece oldukça eğlenceli olabilecek bir mekanik ve ilginç sonuç, bir görevi bitirmek için yerine getirilmesi gereken basit bir gereklilik haline gelir.

Sonunda ve genel olarak konuşursak, Tüm İnsanları Yok Et!Bugün biraz geçerlilik kazandırmak için güzel bir cilde sahip bir yeniden lansman haline geldi. Yeniden yapılanma, orijinal oyunun özüne saygı duymayı ima etse de, bu durumda, 2005'ten itibaren 2020'ye çok az katkıda bulunacak veya hiç katkı sağlamayacak bir tasarım ve mekanik transferi söz konusudur. Hem kontrolünde hem de oyunda var olan birkaç ayarlama bu oyunu yeni ve güncel bir şey açısından düşünmek için yeterli, ancak, eğer bu gözden kaçırılırsa, zamanının komik önerisini bulacaksınız, bu arada, ortalama puanlar alan ve daha iyi ve daha kötüsü, bu sefer bu da bir istisna değildir. Benim tavsiyem, beğendiğiniz bir animasyon dizisinin bölümlerinden keyif alıyormuş gibi yavaş yavaş tüketmeniz ve çok beklemediğiniz, eğer öyleyse belki deneyiminiz iyi, yoksa hayal kırıklığına uğrayacaksınız.
 
Benzer konular
Üst