Edit Lonca Savaşı İlan Sistemini Daha Gelişmiş Yapalım

admin

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
1,315
Tepkime puanı
30
Puanları
48
Metin2 de lonca savaşları oldukça önemlidir. Pvp server oyunlarında turnuva ödülü için TL paralar bile verilir. Oyuncuların asıl hazırlandıkları turnuvalar bunlardır. Bu sistemi daha da geliştirip savaş ilan etme sistemini yenileyelim.


Lonca Savaş ilan sitemi: İNDİR / VT

Basit bir kurulumdur. Seviye, oyuncu sayısı, savaş türü gibi ayalarmalar yapılabilir.
 

Metin2PvpCi

Aktif Üye
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
36
Tepkime puanı
1
Puanları
8
MAX PLAYER HATA ÇÖZÜMÜ
input_login.cpp içinde bul
Kod:
    if (ch->GetMapIndex() >= 10000)
{
if (CWarMapManager::instance().IsWarMap(ch->GetMapIndex()))
ch->SetWarMap(CWarMapManager::instance().Find(ch->GetMapIndex()));
else if (marriage::WeddingManager::instance().IsWeddingMap(ch->GetMapIndex()))
ch->SetWeddingMap(marriage::WeddingManager::instance().Find(ch->GetMapIndex()));
else {
ch->SetDungeon(CDungeonManager::instance().FindByMapIndex(ch->GetMapIndex()));
}
}
değiştir
Kod:
    if (ch->GetMapIndex() >= 10000)
{
if (CWarMapManager::instance().IsWarMap(ch->GetMapIndex()))
{
CWarMap * pMap = CWarMapManager::instance().Find(ch->GetMapIndex());
if (pMap)
{
BYTE bIdx;
if (ch->GetGuild() && pMap->GetTeamIndex(ch->GetGuild()->GetID(), bIdx))
{
// sys_err("[TEST]Current: %d Max: %d", pMap->GetCurrentPlayer(bIdx), pMap->GetMaxPlayer(bIdx));

if (pMap->GetCurrentPlayer(bIdx) + 1 > quest::CQuestManager::instance().GetEventFlagBR("maxplayer", ch->GetGuild()->GetName())) {
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_BIG_NOTICE, "oyuncu limiti dolu!");
ch->GoHome();
return;
}
}
}
ch->SetWarMap(pMap);
}
else if (marriage::WeddingManager::instance().IsWeddingMap(ch->GetMapIndex())) {
ch->SetWeddingMap(marriage::WeddingManager::instance().Find(ch->GetMapIndex()));
}
else {
ch->SetDungeon(CDungeonManager::instance().FindByMapIndex(ch->GetMapIndex()));
}
}
war_map.cpp bul
DWORD CWarMap::GetGuildID(BYTE bIdx)

kod bloğu altına ekle
Kod:
int CWarMap::GetCurrentPlayer(BYTE bIdx)
{
assert(bIdx < 2);
return m_TeamData[bIdx].iMemberCount;
}
war_map.h bul
DWORD GetGuildID(BYTE bIdx);

altına ekle
int GetCurrentPlayer(BYTE bIdx);
 
Benzer konular
Üst