Godfall A Soulless Warrior İncelemesi

ProAdmin

Administrator
Yönetici
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
1,008
Tepkime puanı
34
Puanları
48
Dövüş becerilerinizi Godfall da yani bu oyunda sınayabilirsiniz. İyi bir savaşçı olduğunu kanıtlama zamanı. Oyunda grafikler ve işleyiş olarak istediğinizi bulabileceksiniz. Godfall A Soulless Warrior pc de oynayabileceğiniz karakter geliştirme ve pvp mücadelerinin geniş yer bulduğu bir alan.
000pvpserverlerpro.jpg


Keskin bir dövüşle desteklenen Godfall, bir patron arenaya adım attığında en iyi halini alır. Bu düşmanlar iyi kavgalar çıkarır ve sizi cephaneliğinizdeki her şeyi kullanmaya zorlar. Bu devlere karşı ileri geri çatışmalar yoğun ve uzundur, hız, beceri ve strateji gerektirir. Sonunda son bir darbe indirdiğinizde, yeni nesil parçacık efektlerinin göz kamaştırıcı bir duşunda yağan bir ganimet şöleni ile ödüllendirilirsiniz. Elde ettiğiniz teçhizat neredeyse her zaman faydalıdır ve size mevcut donanımınızı daha iyi hale getirmek için gereken daha güçlü silahlar ve para birimi sağlar. Ancak bundan sonra gelen şey, bir sonraki heyecan verici patron karşılaşmasına götüren ürkütücü miktarda tekrar.


Godfall'un kemiklerindeki et, kılıçlı savaşçılardan biraz daha fazlasıdır, ancak bu temel düzenin üzerindeki görsel stilizasyon güzel ve farklıdır. Bir kez bile insansı bir yüz görmeyeceksin; her karakter, genellikle bir tür canavarın temasına sahip gösterişli zırhlarla donatılmıştır. Bu çelik takımlar çarpıcı bir tasarıma sahip ve oyunun benzersiz fantastik ve bilim kurgu karışımını yansıtıyor. Hikaye, savaş alanında çarpışan binlerce askerin gösterişli bir sinemasıyla başlarken, şaşırtıcı derecede samimidir, Orin adlı düşmüş bir kral, olma arayışında dünyayı yok edecek olan güce aç kardeşi Macros'la karşı karşıya getirir.

Makrolara ulaşmak için önce tüm teğmenlerini indirmelisiniz - her biri belirli sayıda hikaye görevi tamamlandıktan sonra doğramadan çıkıyor. Bu noktada, anlatı hızlı bir şekilde nabzını kaybediyor ve asla iyileşmiyor, bir AI varlığıyla yapılan hafif konuşmalara hükmediyor ve gördüğüm en antiklimaktik uçurumlardan biriyle sonuçlanıyor.

Görev tasarımları ve küçük açık dünya ortamları aynı derecede cansızdır ve bir sonraki patron karşılaşmasının kilidini açmak için gereken sıkıcı adımlara hizmet eder. Dünyalar oldukça ayrıntılıdır, ancak bitki yaşamında veya mimaride çok fazla çeşitlilik yoktur ve hepsi aynı enstantanede harmanlanmaya başlar. Farklı görev hedefleri için aynı yollarda gezinmek için çok zaman harcıyorsunuz ve sonunda her karşılaşmayı atlatıp hedefe doğru ilerleyebileceğinizi fark ediyorsunuz. Aynı bölgede birkaç görevden sonra, onu toynaklamayı iki kez düşünmedim; Konunun özüne hızlı bir şekilde inmeyi alışkanlık haline getirdim.

Bu bölgelerdeki aynı düşman gruplarına karşı dövüşmeyi ezmenin bir yararı, sonunda beceri puanları veren deneyim kazanmaktır. Yine Godfall, anında bir fark yaratan ve Orin'i savaş alanında daha çok bir güç haline getiren istatistiksel ve işlevsel darbelere sahip beşlik beşlik oyuncular için iyi bir iş çıkarıyor. Standart düşman çeşitleri hızla yok olur, ancak yine de üstesinden gelmek eğlencelidir, özellikle de onları gösterişli bitiricilere açmak için korumalarını zayıflatmaya odaklanırsanız. Ayrıca, bir düşmanı yok etmek için kullanabileceğiniz ve etkileyici bir sis püskürtücüsü altında patlamalarını sağlayan banka hasarını almanıza izin veren Soulshatter'ı da kullanabilirsiniz. Yaklaşımınız ne olursa olsun, verilen hasar biri diğerine güç verdiğinden, oyun sizi iki silah arasında geçiş yapmaya zorlar. Toplamda beş silah türünüz var ve hepsinin kullanımı eğlenceli.

Biraz farklı savaş yetenekleri sağlayan, ancak oynayışınızı gerçekten değiştirmeye yetmeyen tam zırh setleri olan Valorplates'e de biraz çeşitlilik bağlı. Valorplates'in hepsi harika görünüyor, ancak başka bir takımda kullanmak istiyorsanız teçhizatı çıkarmanız gerektiğinden biraz acı verici olabilen kendi ekipmanlarına sahipler.

Her görev, aldığınız deneme sayısını en yüksek sınırlayan üç zorluktan oluşur. En düşük zorlukta, ölürseniz, hemen hayata geri dönersiniz ve düşmana verdiğiniz hasar kalır (oysa bazen oyun bozulur ve yine de sıfırlanır). Daha yüksek zorluk en iyi iki arkadaşla birlikte oynanır ve aynı zamanda Godfall'un patronunun savaşlarının gerçekten parladığı yerdir. İyi bir eğlence, stratejileri koordine etmekten ve bir düşmanı, onu bir arkadaşının tartışmasız bir saldırısına hazırlayacak şekilde cezbetmeye çalışmaktan gelir.

İster benzer şekilde seviyelendirilmiş iki karakteri, ister yeni gelen bir yüksek güçlü karakteri eşleştiriyor olun, savaşlar, oyuncu için hasar çıktısını artırarak veya savaşı zorlaştırarak, dahil olan herkes için iyi bir şekilde dengelenir. Yağma da kişiselleştirilmiştir. Arkadaşlarınız etrafta değilse eşleştirme yapamazsınız, ancak kooperatif oyunun ne kadar iyi çalıştığından etkilendim. Tanıdığınız insanlarla gruplaşmanız gerekiyor. Kampanya, derinlemesine iş birliği odaklı oyunsonu ve mükemmel ganimetler pompalayan (yine zaten keşfetmiş olduğunuz bir ortamı geri dönüştüren) sonsuz bir Deneme Kulesi ile dalmak için çok sayıda görev sunuyor.

KONSEPT: Dinamik dövüşler ve seviye tasarımı ve hikaye ile mücadele eden harika patron savaşlarıyla ödüllendirici bir ganimet festivali

GRAFİKLER: Tanrı ışınları ve parçacıklar her yerdedir. Ortam ayrıntıları ve animasyonlar birinci sınıftır, ancak dünyalar çok fazla benzersiz mimariye sahip değildir, bu yüzden hepsi aynı görünür

SES: Orin, Liam Neeson'un bir Transformer olmaya çalışmasına benziyor - işe yarıyor, ancak diyalog beni hala utandırdı. Çeliğin çarpma skoru ve çarpışması, deneyime güzel bir şekilde yerleştirilmiştir

OYNANABİLİRLİK: Savaş, teknik olarak basittir, ancak patronları devirmek için belirli saldırıların ne zaman kullanılacağı konusunda bolca strateji sunar

EĞLENCE: Tek başına veya arkadaşlarla oynamak eğlenceli, ancak her iki cadde de monoton seviye tasarımıyla dolu

TEKRAR OYNAT: Yüksek
 
Üst