Hades Oyun İncelemesi

admin

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
1,315
Tepkime puanı
30
Puanları
48
17 Eylül 2020 de çıkan Hades oyunu Supergiant Games tarafından geliştirilmiştir. Hades zindanlardan kaçmak için savaş üzerine kurulu bir pc oyunudur. Şimdi detaylıca incelemesini yapalım.
000pvpserverlerpro.jpg

Developer Supergiant Games, zengin anlatılar ve sofistike temalara sahip başlıklar yaratmasıyla bilinir ve Hades'in en büyük zaferlerinden biri, bu öğelerin roguelite bir yapıya sorunsuz bir şekilde nasıl entegre edildiğidir. Görünüşte sınırsız bir dizi karakter etkileşimi ve olay örgüsü ilerlemesiyle, Hades, karakterinizi cehennemden diğerine bir kaçış girişiminde yönetirken, saatlerce tekrarlanan koşulardan oluşan hikayesini anlatıyor. Silah ve karakter yükseltmelerine ek olarak, yeni hikaye içgörüleri en tatmin edici ödüller arasındadır. Ancak bu aynı zamanda, bu olay örgüsünün çözüldüğünü görmek için istekli olacağınız anlamına gelir ve bunu yapmak için özellikle uzun bir yola hazırlanmanız gerekir.

Zagreus, ölülerin diyarını ancak tam kontrol konusundaki ısrarı ile eşleştirilen, çok az kontrol edilen bir öfkeyle yöneten güçlü Hades'in oğludur. O, zorba bir babanın tanımıdır ve Zagreus'un kendi başına sıyrılma arzusu, tanıdık bir mitolojinin yeniden anlatılması kadar bir aile dramasına benziyor. Hiç tanımadığı bir anne bulma arayışı, onu Olympus'tan ve Zeus, Athena, Aşil ve Medusa da dahil olmak üzere antik Yunan antik dünyasından biriyle temas kurar. Bu karakterler arasındaki sürekli değişen dinamikler, Olimposlular arasındaki kardeş rekabetinden Orpheus ve Eurydice gibi eski alevleri yeniden birleştirmeye kadar çok eğlencelidir ve hem aksiyon sahneleri arasında hem de bunlar sırasında hikaye haberlerinin yayılma şeklini seviyorum.

Her kaçış girişimi, bir dizi izometrik arena savaşını kapsıyor, hassas ve dikkatli gözlem gerektiren yıkımlarda etkileyici çeşitli düşmanlara saldırıyor. Dövüş hızlı tempolu ve zorludur, ilk bakışta benzeyebileceği izometrik RPG'lerden daha çok Devil May Cry gibi şık aksiyon oyunlarına selam verir. Adrenalin duygusu her zaman yüksektir, ancak aynı zamanda, düşmanları en kötü sayaçlarını serbest bırakmadan önce aşağı çekmek için mevcut her saldırıya spam gönderirken, karşılaşmaların çılgınca düğme ezmeye dönüşme potansiyeli de vardır.

Yeni silahlar düzenli olarak açılır ve Heart-Seeking Bow'un hassasiyetinden, Twin Fists of Malphon'un öfkeli yakın dövüş hakimiyetine kadar oyun tarzınızı önemli ölçüde değiştirebilirler. En etkileyici tasarım başarısı, aynı silahın bile her seferinde kaçınılmaz olarak farklı hissettirmesidir, çünkü tanrıların verdiği nimetler bireysel silahları, büyüleri ve diğer yetenekleri değiştirip geliştirir. Bir ölümden sonraki girişimime akma ritmine girdiğimde, yaklaşımımın nasıl değişebileceğini görmek için sürekli heyecanlandım.

Karşılaşılan birçok tanıdık isim arasında Zagreus, bir kayayı asla tepemeyeceği bir tepeye sonsuza kadar iten ve görevinden asla şikayet etmeden iyi huylu Sisifos'u tanır. Daha geniş oyuna hitap eden, karakter gelişimi ve kurgusunun yavaş damlaması sayesinde beni meşgul eden uygun bir alegori, ancak oynadıkça gittikçe Sisyphe hisseden bir yol boyunca. Düzinelerce saatimi çeşitli arsa konularını alıp yükseltmeleri takip ederek harcadım. Keyifli ama saatler ilerledikçe, aynı oda dizisine olan ilgim azaldı. Oyun daha fazla kaçış denemesi talep etse bile, bir toparlanma özlemi duydum. "Kazandıktan" sonra bile, bu alay düzgün bir sonuca varana kadar saatlerce daha devam eder.

Hikaye, baştan sona heyecanı sürdürmek için çok fazla oyun saatine yayıldı, ancak yol boyunca ortaya çıkarılacak kesinlikle zengin bir içerik bolluğu var. Hades, en zorlu katılımı bile yatıştırmak için zengin ek içeriğe sahip devasa bir oyundur. Bir "tanrı modu", her ölümden sonra hasar direncinde kademeli bir artış sunarak, yeteneklerinde bir sınıra sahip olanlar için bile zafere ulaşılmasını sağlar. Öte yandan, daha fazla ödül arayan risk alanlar, sonunda zorluğu artırmanın bir yolunu bulabilirler. Alternatif patron dövüşleri, yeni silah özellikleri, gizli hikayeler ve çok daha fazlası, oyuncuyu Hades'in potansiyelinde kaybolmaya davet ediyor. Bu varyantlar ve ek seçenekler, standart tamamlama girişimlerinin cazibesi yıpranmaya başladıktan çok sonra oyuna hayat verir.

Ciddi bir etkileşim bile, saatlerce yatırım yapmadan hikayenin tamamlanmasını sağlamaz ve yalnızca en sadık oyuncular Hades'in sunduğu şeylerin tamamını görebilir. Ancak Supergiant'ın son eseri, Yunan mitolojisinde güzel ve düşünceli bir bükülme, bu eski hikayeleri başlarına döndürüyor ve onları modern ilişkiler üzerine yorumlara dönüştürüyor. Yüksek oktanlı aksiyon oyunu sizi ilk kez cehenneme çekebilir, ancak bu eksantrik ve büyüleyici aileyi öğrenmek için burada kalacağınızdan şüpheleniyorum.

KONSEPT: Hades'in oğlu olarak cehennemden çıkmak için defalarca savaşın
GRAFİKLER: Şık ve ressam dokunuşlar, aksiyon abartılı, hareketli bir estetik katar.
SES: Supergiant'ın mirasına uygun olarak, mükemmel seslendirme ve diyalog bazı harika karakterler yaratır. Yüksek oktanlı müzik notası eğlencelidir, ancak birkaç düzine çalışmadan sonra zayıflayabilir
OYNANABİLİRLİK: Hades, birçok silahında ve oyun tarzında çeşitlilik bulur ve her biri sıkı ve zorlu bir sürüş için düşünceli bir şekilde dengelenir
EĞLENCE: Hızlı ve zorlu dövüşlerle Yunan mitolojisine zekice yeniden tasarlanmış bir yaklaşım, ancak sonuna kadar görmek bir dayanıklılık mücadelesidir
TEKRAR OYNAT: Yüksek
 
Üst