Metin2 pvp Source Common içinde ki dosyalar ve açıklamaları

ProAdmin

Administrator
Yönetici
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
1,008
Tepkime puanı
34
Puanları
48
Pvp serveriinizde bulunan source dosyalarından Common içindeki dosyalar ve açıklaması yani ne işe yaradığı hakkında bilgiler vermek isterim.

billing.h : Ödeme yapılması ile ilgili dosyalar.
cache.h : Ön bellek alan dosya türü
d3dtype.h : Renkler ve görsel renklendirme
noncopyable.h : Kopyalanamayan değerler kümesi
pool.h : Bilinmiyor.
service.h : Definelerin tanımlı olduğu kısım. Makroları (#ifdef, #ifndef) tetikler. Genelde buraya sistemlerin sabitleri atanır. Örnek: #define CASRO2_OFFLINESHOP gibi.
singleton.h : Tek renk olan ton ayarları
teen_packet.h : Bilinmiyor.
VnumHelper.h : Oyunda ki mevcut itemlerin vnumuna göre kategoriye ayrılması. Örneğin: 71136 ise cadılar bayramı ile alakalı item.
building.h : Lonca binaları ve diğer binalar.
item_length.h : İtemlerle akalı bilgiler bulunur. Flaglar, efsunlar vs.
length.h : Oyunun geneliyle alakalı bilgiler bulunur. Bir hesapta açılacak maks karakter miktarı, envanter boyutu, maks depolanan yang miktarı, karakter türleri, mob türleri, chat türleri vs.
auction_table.h : Bilinmiyor.
stl.h : Bilinmiyor.
tables.h : Game ile db arasında burada tanımlanan bilgilere göre veri gönderir (packet). Örn: Oyuna giriş yapılan karakterin bilgileri ve eşyaları, protoların yüklenmesi vs.
utils.h : Hex de yazılan kodlarla ve sonrasında yazıya çevirme işlemini yapan kısım.
 
Üst