Rocket Arena Fps Oyun İncelemesi

ProAdmin

Administrator
Yönetici
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
972
Tepkime puanı
30
Puanları
28
Rocket Arena size farklı bir dünyada nişan alma oyunu sunuyor. Oyunda güzel grafikler ve tanıdık bir çok şey görebileceksiniz.
Rocket Arena Oyun İncelemesi

Geçen yıl konuşacak bağımsız projeler ararken , türü farklı bir teklifle yenilemeyi vaat eden bir arena atıcı olan Rocket Arena ile karşılaştım. EA Play Live 2020'nin ortasında Electronic Arts'ın, başlangıçta Nexon ile çalışan Final Strike Games projesinin bir sonraki EA Original'ı olduğunu duyurması beni şaşırttı. Ancak beni gerçekten şaşırtan şey, onu son gördüğümden çok farklı olmasıydı. Haritaları ve karakterleri hala çok benzerdi, ancak üçüncü şahıs nişancı olmak için FPS stilini terk etti.

Rocket Arena Oynanış Videosu

Rocket Arena , diğer oyunlardan ilham alıyor, böylece her zaman size tanıdık gelen unsurları göreceksiniz. Çok iyi yaptığı şey, onları tatmin edici bir şekilde karıştırarak, en azından oynanabilir bölümde çok fazla kişiliğe sahip olduğu ortaya çıkan bir kombinasyon sunmaktır. Eğlenceli bir ürün sunmak için siyah ipliği keşfetmek her zaman gerekli değildir ve Rocket Arena bunu iyi biliyor.

Peki nasıl oynarsınız? Parti oyunu ruhuna sahip üçüncü şahıs nişancı oyunudur. Burada, sınıra ulaşıldığında rakibi ne kadar uzağa uçurduğunu gösteren bir çıtayı doldurmak için onu vurmaya konsantre olmak için rakibinizin vesikalarını, örtülerini unutmanız veya hayatını azaltmanız gerekir. Yani amacınız onları sahneden atılana veya sahneden düşene kadar vurmaktır.

Rocket Arena , bir kahraman nişancı ile kolayca karıştırılabilir. Sonuçta, çeşitli karikatürize karakterleri veya farklı oyun modları gibi, herkesi bu sonuca götüren bir sürü özelliğe sahiptir. Ancak takdir ediyorum ki Rocket Arena'nın oyun türünü anlatırken çok az katkısı olan bir etiket olduğu ortaya çıkıyor . Peki bu ne? Basit bir ifadeyle anlatmak zorunda olsaydım, sıradan bir nişancı arenası gibi olduğunu söyleyebilirim. Başka bir deyişle, bu arenada atıcı nedir Super Smash Bros. . dövüş oyunlarına: tüm izleyiciler için erişilebilir olacak şekilde tasarlanmış, ancak aynı zamanda indirimli bir ürün olma etiketini kaldırmaya yardımcı olan bir deneyim.

Rocket Arena'nın genel oyun döngüsü, diğer atıcılardan alınan ancak Rocket Arena'nın önerdiği şeye uyarlanmış 5 modu hayata geçiriyor . Bir senaryoda farklı noktaları yakalamaktan oluşan Pepinazo'da bunun net bir örneği, en çok puanı toplayan takım kazanan olarak adlandırılıyor. Ayrıca takımınızın haritanın ortasında görünecek bir topu alması ve rakibin kalesine gol atması gereken Rocketball da vardır; Diğer bir seçenek ise, bir süreliğine yüklemeniz gereken sandıkların ve sizin ve ekibinizin kazanmak için gerekli miktarı alabilmeniz için toplamanız gereken jetonların olacağı Hazine Avı'dır. Rakipleri vurmanız gereken bir ölüm maçı tarzı modu da var ve sonunda botlara karşı savaşacağınız bir kooperatif seçeneği var.

Sonuç, Quake Champions oyununun olabileceği kadar vahşi olmayan, hızlı tempolu, eğlenceli bir nişancı oyunudur . Bunun nedeni kısmen Rocket Arena'daki zıplamanın özellikle hızlı olmaması ve fırlatılmayı önlemek için dikeylikten yararlanmanın şart olmasıdır; Düşmanları kuşatmanın veya size küçük bir avantaj sağlayan öğeleri kapmanın yollarını bulun. Daha hızlı bir seçenek zarar vermezken - en sıradan olanın bir tür mini oyunu olarak - Rocket Arena oyunlarının hızı, işlerin kontrolden çıkmasını önlemek için uygundur.

Yazık olan şey, Final Strike Games'in tüm oyun modlarında bot seçeneklerini uygulamak için zaman ayırmaması ve yalnızca Deathmatch tarzı olanlarla sınırlı olmasıdır. Minik görünebilecek bir detaydır, ancak farklı bağlamlarda eğitmek veya denemek için bilgisayarla oyun oynama fırsatına sahip olmak asla zarar vermez. Kısacası, yavaş yavaş unutulan ve değişmesi zor bir şeydir.

Dövüşler, her zaman aksiyonun bir parçası olmanızı ve oyunların nadiren 5 veya 6 dakikanın ötesine uzanmasını sağlayan 10 farklı küçük arenada gerçekleşir. Senaryoların tasarımı acı tatlı bir konudur, çünkü mekanik olarak iyi çalışırlar ve saldırı stratejileri planlamak için birkaç alternatif sunarlar veya başınız belada olduğunda tahliye etmenizi sağlarlar. Benim sorunum, sizlerle hiçbir zaman ilgi uyandırmayan bir dünyanın irfanının ayrıntılarını doldurmaya çalışmanıza rağmen mekânların güzel ama aynı zamanda çok sıkıcı olması. Bununla birlikte unutulmanın kaderi ile yaratılmış unsurlar haline gelirler.

Rocket Arena'daki oyunların hızı, işlerin kontrolden çıkmasını önlemek için uygundur
3v3 deneyimi, işbirliği ve takım çalışması Rocket Arena'da zaferin anahtarıdır , ancak son yıllarda piyasaya çıkan diğer atıcılardan daha düşük bir seviyede. Uçan rakipleri göndermenin cazibesine kapılan ve roketi yakalamayı ya da topu çalmayı unutan takım arkadaşları yüzünden çok başarısız olduğunuz zamanlar olacaktır, ancak işbirliği bununla sınırlıdır. Rocket Arena'nın tasarımı her karakteri farklı kılıyor ve farklı oyuncular için daha iyi çalışıyor olsa da, hiçbirinin takımda belirgin bir rolü yoktur ve seçim, kullanıcının her oyun modunda ne barındırdığına bağlıdır.

Karakterlere derinlemesine bakıldığında, her biri farklıdır ve hepsini denemeye değer kılan dengeli güçlü ve zayıf yönlere sahip oldukları için öne çıkarlar. En belirgin farklılıklar her birinin yeteneklerinde bulunur ve hepsinin hareketlilik, saldırı veya savunma olabilen 2 özel hareketi vardır. 10 savaşçısının her biri farklı bir saldırı tarzına sahip olduğu için işler burada bitmiyor, bu da ateş hızınızı ve onları savaşta kullanma şeklinizi etkiliyor. Bu şekilde Rocket Arena , farklı oyun modlarının her birinde hangisine daha çok alıştığınızı görmek için her bir karakteri test etmeniz için sizi motive eden bir oyundur.

PATLAYICI EĞLENCE
Başta bahsetmiştim ve tekrar ediyorum: Rocket Arena , verdiği sözü yerine getiren ve eğlenceyi sunan eğlenceli bir deneyim. Final Strike Games, bir arena atıcısı ve bir parti oyunu arasında orta yol yapan orijinal mekanikler sayesinde, piyasadaki diğer tekliflerden farklı bir nişancı başlattı.

Rocket Arena'nın fiyatının beni ilgilendirmediğini söylersem yalan söylemiş olurum. Çok sayıda lansman sonrası içerik için planlar olduğunu düşündüğünüzde buna değer ve haklı olduğunu düşünüyorum. Ne yazık ki herkesin zaten saatlerce oynayan bir nişancıya sahip olduğu bir dünyadayız; Ek olarak, oynaması ücretsiz model bu tür deneyimlerin değerini düşürdü (ve nedenini anlıyorum, başka bir yerden ücretsiz bir şey alabilirsem neden para ödeyeyim?). Şimdi, Rocket Arena'yı da söylemek istemiyorumŞanssız öleceksiniz, bu oyunu çapraz oyunla piyasaya çıkan ilk Elektronik Sanatlar oyunu yapmak, büyük olasılıkla oynayacak birinden asla eksik kalmayacağınızı garanti edecek bir usta hareketti. Sadece kullanıcı tabanının büyümesinin kesinlikle zaman alacağını düşünüyorum, ancak bunu yapma potansiyeli var.

Bana Rocket Arena buna değer mi diye sorarsanız , cevap evet. Mevcut içeriği ile sizi saatlerce eğlendirmeye yetecek kadar sunuyor; gelecekte daha fazla içerik alacağınızdan bahsetmiyorum bile. Ayrıca, onunla ilgilenen tanıdıklarınız varsa, geceleri ona meydan okumak onların bir sonraki favorisi olabilir. Unutmayın, bunun herkesin ağzından çıkan bir sonraki harika çok oyunculu oyun olmasını beklemeyin.
 
Üst