Sackboy: A Big Adventure İncelemesi

ProAdmin

Administrator
Yönetici
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
1,008
Tepkime puanı
34
Puanları
48
Sackboy güzel bir 3 boyutlu beceri ve macera oyunu. Bu oyunu oynarken zamanınızın nasıl geçtiğini bilemeyeceksiniz. Sackboy incelediğimizde çizgi yani anime bir görünüm sunsada bir çok oyun grafiğini incelediğimizde aslında güzel bir arka plana sahip olduğunu görürüz.

Sackboy'a, içerik oluşturmayla uğraşmadan kendi 3D platform oyununda başlama şansı verin
GRAFİKLER
PlayStation 5'te ışıltılı satenlerden paslı eski tabelalara kadar materyaller öne çıkıyor. Sağlam sanat tasarımı, PS4'teki teknik sınırlamaları ortadan kaldırır
SES
Sackboy'un kulaklarının olmaması utanç verici çünkü macerasına, bazen doğrudan oyuna dahil edilen muhteşem bir film müziği eşlik ediyor
OYNANABİLİRLİK
En fazla dört oyuncu takım oluşturabilir, ancak bunu tavsiye etmem. Platform yapmak, üçü bir yana, tek bir arkadaşla yeterince kaotik
EĞLENCE
Akıllıca tasarlanmış seviyeler orta derecede zorlu zorluklar sunar, ancak cömert kontrol noktaları ve güler yüzlü bir atmosfer, geri gelmeyi kolaylaştırır
YENİDEN OYNAT
Orta derecede yüksek

Sackboy, LittleBigPlanet serisindeki başrolü, bir kart sürüşü spin-offu ve hatta PlayStation All-Stars Battle Royale'de bir dövüşçü olarak ortaya çıkması da dahil olmak üzere, hemen hemen her şeye hazır bir karakter olduğunu kanıtladı. Sackboy: A Big Adventure'da karakter, boş sayfa çekiciliğini bir 3D platform oyununa getiriyor. Elbette, başlangıcından beri el yapımı dünyalarda zıplıyor, yumruk atıyor ve fırlatıyor, ancak neredeyse her zaman kullanıcı oluşturma araçlarını eğitmeye yönelik bir gözle. Bu sorumluluklardan kurtulan Sackboy - ve oyuncular - başka bir aile dostu vitrinde geri tepebilir ve aksiyonun tadını çıkarabilir.

Sackboy ile buluştuğumuzda, o ve arkadaşları memleketi Loom'da harika vakit geçiriyorlar. Bu barış sürmez. Soytarı benzeri bir kötü adam olan Vex, kaos biçen bir makine yapmayı planlıyor ve onu inşa etmek için Craftworld vatandaşlarını köleleştiriyor. Sackboy bir roket gemisine kaçar ve kaçar. Platform oyunu kurulumlarına gelince, sorun değil, ama dürüst olalım: Vex veya varoluşsal riskler olmasa bile orman temalı bir dünyayı veya bir dizi retro uzay çağı seviyesini keşfetmek beni aynı derecede mutlu ederdi. Macera boyunca ortaya çıktığında nefret etmek için oldukça eğlenceli bir adam olduğu gerçeği sadece sos.

Başlangıçta, en büyük engelimin Sackboy olmasından endişe ediyordum. Ya da daha spesifik olmak gerekirse, etrafta dolaştığı tuhaf yol. Tasarımı ne kadar çekici olsa da, geçmiş oyunlardaki dalgalı atlayışları ve genel hareketi benimle asla tıklanmadı. Sumo Digital de aynı şekilde hissetmiş olmalı veya en azından 2D oyunda işe yarayan şeyin daha geniş 3D seviyelerde mutlaka harika olmayacağını anlamış olmalı. Sackboy daha duyarlı ve hassas olacak şekilde ayarlandı ve onu kontrol etmek bir zevk. Ve bu sadece basit hareketler değil. Yolculuğu boyunca Sackboy, uçan botlar, bumerang ve blaster gibi yükseltmelere geçici olarak erişir. Hepsi iyi uygulandı ve bu yeni yetenekleri, yuvarlanma, yumruk atma ve kapma dahil olmak üzere hareket takımına dahil etmek sezgisel ve ödüllendirici.

Sackboy, bir platform oyununda bulmayı beklediğiniz birçok yeri kapsayan, Vex'in peşinde olan Craftworld'ün bir kısmını dolaşıyor. Deniz altı manzaralarını sever misin? Cennet gibi açık kırsal alanlar? Klasik temalar mevcuttur, ancak beklentileri yükseltmek için akıllıca tasarlanmıştır. Hemen hemen her seviye, ışınlanmalar, yükselen (ve sallanan) gelgitler veya sizi öne doğru fırlatan dönen süngerlerin eldivenleri gibi yeni bir numara sunar. Gütme görevlerini ve hareket kontrollü platformları ilk gördüğümde inledim ama bu klişeler korktuğumdan daha az ağırlaştırıcı. Harika platform kemiklerine sahip olmanın yanı sıra, seviyeler LittleBigPlanet hayranlarının aşina olduğu çeşitli kurnaz parçalarda oluşturulur. Keşfetmek için işlevsel ve genellikle nefes kesici dünyalar yaratırlar.

Keşke kooperatif konusunda bu kadar hevesli olsaydım. Kanepe kooperatifinde en fazla dört oyuncu takım oluşturabilir (Sumo, çapraz gen desteği de dahil olmak üzere çevrimiçi işbirliğinin bu yıl içinde geleceğini söylüyor) ve Vex bu tür bir kaosu ana planına dahil etmelidir. Ben ekran zamanını arkadaşlarımla ve ailemle paylaşmaktan yanayım, ancak genellikle tek kişilik bir platform olarak platform yapmayı tercih ederim.

Sackboy: A Big Adventure bu tercihi değiştirmedi. Ekran aynı anda birden fazla karakteri barındırmıyor, sadece iki oyuncuyla bile, arkadaşım diğerini görmeye çalışırken bir seviyenin bir köşesine bakmaya gittiğimde rahatsız edici bir çekme hissine yol açıyor. Ve savaşta bir araya geldiğinizde, arkadaşınızı düşmandan ayırmada iyi şanslar - özellikle de Sackboy'u alabileceği koleksiyon kıyafetleri ile giydirirseniz. Partnerinize tokat atmak ya da onu alıp bir kenara atmak eğlenceli olabilir, ama bir süre sonra sadece barış içinde ilerleme kaydetmek istedim. Bununla birlikte, özellikle çok oyunculu düşünülerek tasarlanan yan görevler, ana seviyelerden çok daha iyi sonuç verir. Bunlar, bir oyuncunun hareket etmesi ve bir platformu yerine oturtması gibi işbirliği gerektirir, böylece diğerleri ilerleyebilir ve genel olarak kooperatifte çok daha tatmin edicidirler.

Sackboy: A Big Adventure, görsel olarak o kadar çekici bir başlık ki, sesi görmezden gelmek veya bunun deneyimin sadece tesadüfi bir parçası olduğunu varsaymak kolaydır. Bu çok büyük bir hata olur. Film müziği, bağımsız sanatçıların (birçoğunu eski LittleBigPlanet oyunlarından tanıyabileceğiniz) müzikteki en büyük isimlerden bazılarına kadar uzanan melodileriyle olağanüstü. Sumo bu büyük şarkılardan bazılarını aldığında, ekip onları arka planda döngüye sokmaktan memnun değildi; Müziğin etrafında, eyleme eşlik etmeyen, ancak eşit türden bir ortak olarak hizmet ettikleri birkaç seviye inşa edilmiştir. Platformlar zonkluyor ve düşmanlar müziğe doğru zamanda dans ediyor ve kendimi hareketlerimi hepsiyle eşzamanlı buldum. Çok keyifli anlarla dolu bir oyunda bunlar en yüksek puanlar arasındaydı. Bir seviyenin başlangıcında tanıdık bir taban çizgisi veya ritim başlar başlamaz, seviyeye nasıl işleyeceğini merakla dört gözle bekledim ve nadiren hayal kırıklığına uğradım. Burada ayrıntılar etrafında dans ediyorum, çünkü mağazadaki sürprizlerden kimseyi çalmak istemiyorum. O kadar iyiler.

Sackboy için her zaman zayıf bir noktam olmuştur ve karakterin yeni bir yuva bulması harika. Geçmişte LittleBigPlanet'in araçlarını takdir etsem de, yaratmaktan veya paylaşmaktan çok oyun kısmıyla her zaman daha fazla ilgilenmiştim. Ve bu sürümle nihayet sevimli kahramanı göründüğü kadar oynayan bir yolculuğa çıkarıyorum. Bu türü yeniden icat etmiyor, ancak Sackboy: A Big Adventure, öncekileri alan, alametifarikası estetiğini yansıtan ve her şeyi taze ve heyecan verici hissettirecek kadar sallayan harika bir platform oyunudur.
 
Üst